CPS #115

12:58 PM

... or at least a loose interpretation of it!


I turned the original sketch around from landscape to portrait format and the three elements (here: sentiment, flower, scalloped mat) went further down.

The tulip stripe to the left is a tissue handkerchief I saw in a dollar store. I think it goes perfect with Melissa Bickford's Wishing you set :-) Btw, my first inspiration to make this card was a photo, which I took in the garden on Sunday. You can see it on this post, it's the first picture.

Thanks for looking! Hope your day is a sunny as mine :)


Supplies
Stamps: PTI Wishing You
Ink: PTI Summer Sunrise, PTI Pure Poppy, Versacolor white
Paper: Prism white cardstock, kraft, green (from stash)
Other: Hero Arts embossing powder (white), sewing machine, thread, Sniff tissue handkerchief, (loads of) Make Me foam dimensionals, Cuttlebug folder (mesh) with a rolling pin, Marvy Uchida scalloped circle punch (3")

You Might Also Like

5 comment(s)

  1. Hehe vielen Dank. Ja ich bemüh mich ;) Die Titel sind sowas wie mein personal touch, ich versuche immer was zu finden was für mich ne aussage hat die zu meinen gedanken passt oder so :) aber es muss halt von nem lied sein das ich cool finde, deswegen kommen oft zeilen aus lyrics von maximo park oder den scientists. äh ja :) Coole Blumenfotos übrigens :) Hast du die neuen Karten von Nichole Heady gesehen mit Kraft, weiß und nem color splash von den Copics, das sieht total stark aus! Es ist echt gut dass ich mich immer zurückhalte bei PTI weil ich sonst jeden Monat alles kaufen würde ey. Besser mal noch ein zwei Monate abwarten und dann ernsthaft nachdenken. If only I could contain myself a bit more :D Naja mein neuer Freund kann gut mit Geld umgehen, vielleicht kann ich was von ihm lernen ;) (as if, harhar) Ich hab übrigens die Alc Inks Karte mit dem Rainman eingerahmt, hatte ich das schon erwähnt? Na gut, hoffe du hast nen schönen Nachmittag :) LG

    ReplyDelete
  2. Oh so pretty - -LOVE the tulips -- one of my favorite flowers !! :)

    ReplyDelete
  3. I love the pleats! It's the latest craze, it seems!

    ReplyDelete
  4. Hab schon wieder was gepostet! Zwei Tage in Folge, I'm on fire baby ;)

    ReplyDelete

Thanks for stopping by and leaving me a comment! Have a fabulous day :)