A first layout

9:12 AM

... I finally got to photograph my first scrapbook layout! You may remember from this post that I forgot to take a picture before giving it away as a present. So here it is:



Sorry for the bad photo but I had to photograph it by night without flashlight (by cranking up the ISO setting way to much... ack!) because of the glass protection. I tried to keep it fairly simple as to leave the stage to their wedding picture. I'm quite happy that they liked it and hung it up in their living room :-)




Supplies
Paper: My Mind's Eye Life Stories Pink Damask, PTI vintage cream
Other: Ikea Ribba frame, Spellbinder's Nestabilities Labels one, clear rhinestones, sewing machine and thread, Faber-Castell pigment pen sepia, printer

You Might Also Like

1 comment(s)

  1. Sehr süß! Das Papier passt wirklich gut zum Thema und ein bisschen Bling - hast du wirklich sehr schön eingesetzt! Ja, die Schneeflocke ist mir direkt ins Auge gesprungen und dann offenbar auch in meinen Warenkorb ;) Man kann aber echt keine zu dünnen Papiere nehmen, weil sie so filigran ist. Die Farben fand ich auch krass schwierig, vielleicht weil Rot und Senf absolut nicht meins sind...! Aber ich hab mich für die einfachste Variante entschieden ;) Und Dankekarten braucht man ja immer! Ich kann mir gar nicht vorstellen fünf Monate ohne meine Bastelsachen auszukommen, oje... nach zwei, drei Wochen wird es immer unerträglich, oder?!

    ReplyDelete

Thanks for stopping by and leaving me a comment! Have a fabulous day :)